دسته‌ها
استانها

تذکر نماینده کرج به وزیر میراث فرهنگی/ صنعت گردشگری رو به تعطیلی است!

نماینده مردم کرج در مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: این کشور به اندازه کافی اسلام شناس دارد، شما بهتر است به فکر صنعت رو به تعطیلی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی باشید و توضیح دهید طی مدت وزارت تان چه کاری برای حفظ، احیا و مرمت آثار باستانی کرده اید؟

تذکر نماینده کرج به وزیر میراث فرهنگی/ صنعت گردشگری رو به تعطیلی است!

به گزارش علاقمندان به حاج منصور ارضی از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گفت: این کشور به اندازه کافی اسلام شناس دارد، شما بهتر است به فکر صنعت رو به تعطیلی گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی باشید.

وی ضمن انتقاد از عملکرد وزیر گردشگری، تصریح کرد: بهتر است که وزیر میراث فرهنگی و گردشگری توضیح دهد طی مدت اخیر و حضور در وزارتخانه  چه کاری برای حفظ، احیا و مرمت آثار باستانی کرده است؟

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس یازدهم خطاب به سید عزت الله ضرغامی، افزود: هر روز که می گذرد در سایه بی توجهی شما در کشور به استان البرز، آثار باستانی و میراث فرهنگی یکی پس از دیگری در حال تعطیل شدن و خراب شدن هستند، ولی شما به جای پرداختن به این امور اصلی، دائماً در حال حاشیه سازی برای دولت و نظام اسلامی هستید.

این نماینده مجلس اضافه کرد: روزی به امر به معروف و روز دیگر به حجاب که از ضروریات دین است هجمه می‌کنید، دست از این کارهای نمایشی و بی حاصل بردارید و به وظایف اصلی خود برسید که این از مطالبات رهبری نظام و مجلس و مردم دین مدار است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید